Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

1378642_755360907811221_390740293_n.jpg

Morcosan keltem. Nincs különösebben probléma, csupán annyi, hogy ma megint fel kellett kelni a túlórához korábban. Jól esne egy kiadós alvás - de komolyan... mondjuk úgy 24/48 óra... azzal úgy kiegyeznék.

Szóval fel kellett kelni... aztán hajat mosni... utálom, hogy nem tetszik a hajam, mert sosem úgy áll, ahogyan én akarom! Ja, és persze füldugóval kell hajat mosnom az átkozott füleim miatt... Szóval zene nuku... pedig ilyenkor az nagyon segít. Na, gondoltam hamar túlesem a formaságokon és indulás... Hát nem bekrápált az utcai fülesem... no comment... szóval mono tettem meg a hál' 15 perces utat... rövid, de akkor is!

Motivációs lista, mert kell az erő, hogy végig csináljam a napot!

 

CSAKAZÉRTIS!

 

 

Már 10 perce a gépem előtt ülök, pörögnek a számok. Adok 2 ízelítőt, hátha másnak is kell a segítség, hogy berúgja a reggeli hideg motort:)

 

 

Szerző: Dusé  2014.01.09. 07:08 Szólj hozzá!

Címkék: zene gondolatok motiváció kitartás neked

A bejegyzés trackback címe:

https://duse.blog.hu/api/trackback/id/tr615748203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása