Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sokat vártam és tűrtem rendületlenül.

Itt az idő... tudom, hogy végre eljött az, amire oly rég vártam.

Csak győzzem felfogni, átélni és bevésni minden egyes pillanatát!

***

Érzem az erőt!

...és tudom, hová kell terelnem, hogy helyesen működjön...

Mindenre képes vagyok!

Bármit elérhetek!

Bízom magamban!

Hiszek magamban!

 

...mert eleget álltam már az árnyékban...

 

 

 

Napsütésben, mosolyban és erőben gazdag szép nap lesz ez a mai... Neked is, kedves Barátom!

 

 

"Szabadítsd fel magad a mentális rabszolgaságtól, senki más csak, mi magunk vagyunk képesek felszabadítani az elménket. Ne félj az atomenergiától, mert egyik se képes megállítani az időt."

B.M.

Szerző: Dusé  2014.03.12. 08:27 Szólj hozzá!

Címkék: zene idézet gondolatok kedvenc erő érzés neked

A bejegyzés trackback címe:

https://duse.blog.hu/api/trackback/id/tr95855723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása