Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Pár hónapja az egyik buszon ültem és olvastam egy könyvet. Nagyon izgató erotikus részek voltak benne. Olykor-olykor erősen beindultam tőle - bárhol is voltam.

Szóval ott tartottam, hogy olvastam - épp valami nagyon pikáns kis részt, amikor felszállt az a srác. Kb. 190 cm magas és tiszta izom,vöröses-barna kefe frizura és őrjítő szemek. A terepszínű ruha és a bakancs egyértelművé tette, hogy katona.  

Ott állt mellettem és csak lopva mertem felpillantani. Egyszer elcsípte a pillantásomat és rám mosolygott. Zavarba jöttem és vissza is temetkeztem a könyvembe.

A következő pár perben a következő játszódott le bennem:

****A konyhában állva figyeltem ezt az idegen férfit, akinek a lakásában voltam. Tudtam… ő egy Vadász…

Esztelenség azt éreznem, hogy milyen eszelősen tökéletes férfi, hogy milyen mámorító a bőrének illata és milyen jó érzés volna megízlelni az ajkát, a nyelvét...

A pultra terített térképet tanulmányozta.

Amikor melléléptem kissé megremegett a közelségtől, pedig nem érintettem meg. Óvatosan fordult felém, mire egyet hátrébb léptem lányos zavaromban, meg persze azért, hogy ne kelljen kitörnöm a nyakam, mikor felnézek rá.

Roppant magas ez a fickó - gondoltam, de mire ez végigfutott az agyamon, már fel is ültetett a pultra, mintha valami baba lennék.

„Csak hogy egyszerűbb legyen" – mondta rekedten. Nem értettem, de nem hagyott sokáig a kételyeim között vívódni, mert két tenyerét a combjaim mellé helyezte és olyan közel hajolt, hogy éreztem édeskés leheletét. Egyenes a szemembe nézett, és csak a fejemben hallottam, mert nem mondta ki hangosan, hogy ő is érzi ezt a szexuális túlfűtöttséget köztünk.

Nem hunytam le a szemem, ahogy ő sem tette, csak megcsókolt. Mikor már egészen egymásba feledkeztünk, finoman harapdáltuk és simogattuk a másikat. Szétfeszítette a lábam és egészen közel  húzott az ágyékához. Ha akartam volna, sem tudtam volna nem érezni, hogy milyen nagy és kemény.

asztalon.jpg

És hogy őszinte legyek: nem nagyon húzta az időt. A pólóm röpült, majd a szoknyám alá nyúlt és egy laza mozdulattal letépte a bugyim. Közben a nyelve bejárta a fülem, a nyakat, a vállam. A melleimnél elidőzött. Finoman megkarcolta fogával a bimbóm. Közben két ujját a számba dugta, hogy kicsit szopogassam őket, majd mikor kivette a számból egy pillanattal később hosszú ujjai behatoltak nedves kis puncimba... egyre mélyebbre... és egyre fokozva a tempót.

Kéjes nyögdécseléseimet úgy fojtotta el, hogy száját újból az enyémre tapasztotta.

Közben sikerült a nadrágjához férkőznöm és áldottam, amiért cipzárral és nem gombokkal akadtam össze. Mélyen egymás szemét néztük. Amikor sikerült végre lehámozni lábbal a nadrágot magáról, megmarkolta a csípőm, irányba helyezte meredező férfiasságát és egy erélyes lökéssel már bennem is volt.

A hirtelen felszabaduló kéjtől hátra vetettem a fejem és hagytam, ahogy vadul és érzékien magáévá tegyen. Csöppet sem bántam, hogy kihasználva férfiúi és testi fölényét rám helyezi testsúlyát. Lábaim a dereka köré fontam és egészem magamhoz szorítottam, mégis kellő tér áll a rendelkezésére ahhoz, hogy vadul és keményen járjon ki és be... ki és be.

Ziháltunk és csókolóztunk, faltuk a másikat. Míg nem, úgy fél perc különbséggel hangosan el nem élveztünk. Verejtékben fürdött mindkettőnk teste, de nem szakadtunk el egymástól és nem húzta ki a farkát sem. Még mindig magamban érzetem és ezt nagyon élveztem.

A hűs pultra feküdtem és néztem, ahogyan figyel és próbál visszatérni az egyenletes légzéshez, ahogy én is. Majd pokoli vigyor terült el az arcán és azt mondta: „Ne hogy elkényelmesedj! Még nem fejeztük be! Most kezdődik csak igazán a testedzés! Tessék felállni!"*****

Hirtelen zökkentem ki, mikor újra megszólalt a hang, de ezúttal nem azt mondta, mint fél pillanattal az előtt:

- Tessék leszállni, végállomás!

ANYÁD!

Szerző: Dusé  2013.10.18. 19:17 Szólj hozzá!

Címkék: szex csók erotika vágy neked

A bejegyzés trackback címe:

https://duse.blog.hu/api/trackback/id/tr425584728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása