Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.


DSC_0002.jpg

Büszkén jelentem, hogy a fiókban rend honol és már sokkal-sokkal nyugodtabb vagyok, mint előtte. Sok dolog, papír, jegyzet a kukában landolt, ahogyan sok kisírt zsepi is. De mire jók a szabadnapok, ha nem rendrakásra.

Viszont most jön csak a neheze...

Most jön, amikor lefektetem a 2014-es évem alapjait. Már tudom, hogy az egészség, a tanulás és az írás körül kell, hogy forogjanak a gondolataim. Nincs több társkereső oldal, nincs több kósza kaland, és legfőképpen nincsenek elfecsérelt pillanatok.

Ez itt a rajtkő... és a start határozza meg, hogy milyen irányba is indulok el a boldogulás útján... újra... végleg...

Adele segített átvészelni a mai napot ezzel a koncert videójával. Fergeteges nő, szeretem...

 

Szerző: Dusé  2014.01.03. 17:27 Szólj hozzá!

Címkék: zene gondolatok kedvenc neked önmagam

A bejegyzés trackback címe:

https://duse.blog.hu/api/trackback/id/tr945728310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása