Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Amikor az emberlánya otthon van betegen, akkor előveszi azokat a dolgokat, teendőket, amiket bizonyos ideje hanyagolt vagy csak tologatott maga előtt.

Hetek óta piszkálnak a barátaim, hogy nézzem már meg DiCaprio A nagy Gatsby c. filmjét. Bírom ezt a pasit, sok jó filmje van, de valahogy mindig úgy éreztem, hogy ez a film nem egy sima "egyestés" szösszenet. Erre a filmre időt kell szakítani, mert rágós lesz a maga módján.

Nem tévedtem, amikor hagytam magamnak időt hozzá. A délután eddigi része azzal ment el, hogy néztem, majd megállítottam bizonyos pontokon, átgondoltam, összegeztem és csak azután indítottam újra a kockákat, hogy minden a helyére került.

Talán nem mondok nagy butaságot, ha ezt a filmet úgy jellemzem: mély, nehéz és kemény.

A legjobban az tetszett a kivitelezésben (de gondolom ez a könyvben is így van - nem olvastam, de majd pótolom), hogy nem önmagáról beszél a főhősünk, hanem egy másik nagy figura, Tobey Maguire (sokaknak Pókember, de akkor inkább már Testvérek - erről később) alias Nick Carraway meséli el barátja történetét. Visszafogottan, mégis rajongva tiszteli és szereti ezt az embert.

Aztán amikor elérünk a végkifejlethez és összegezzük az eseményeket, akkor rájövünk, hogy ez a film nemcsak egy ember életéről szól, hanem a sosem múló reményről...

...mert a remény mindig újra éled, még ha belehalunk... akkor is...

the-great-gatsby-2013-movie-leonardo-dicaprio.jpg

Szerző: Dusé  2013.10.22. 17:00 Szólj hozzá!

Címkék: film könyv beteg barátság idézet lélek remény vágy múlt érzés

A bejegyzés trackback címe:

https://duse.blog.hu/api/trackback/id/tr285592557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása