Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mivel most egy csapatépítő kapcsán újra előjött, így gondoltam megosztom veletek is:)

"Most jöttem haza bevásárlásból. A fehérvári piacon vártam a villamosra, mikor beállt mellém 2 csajszi meg egy srác. Azok a tipikus T-rex cicusok, akik imádnak plázázni, cickó meg a popsi a helyén, szóval elég jól néztek ki.
Megjött a villamos és már láttam, hogy az egyik ismerős néni száll le a kb. 40 év körüli Down kóros fiával. A srácról tudni kell, hogy látássérült is. Mindig ott szállnak le s fel, ahol nincs korlát. Ha az ajtó baloldalán álltam volna, kapásból nyújtottam volna a kezemet, tanulva egy régi esetből, amikor is beletenyerelt az arcomba -a már nem is annyira -fiatalember.
De most a magasabbik lányzó állt a balon.
Szóval szálltak le, a srác szegényem tapogatózott, míg nem ráfogott a csaj egyik cicijére. Izomból belemarkolhatott, mert a lánynak majd' kiugrottak a szemei. A fiú csak elmosolyodott, majd motyogott valami bocsit, de még nem engedte el.
Erre Anyuci, mikor észrevette a kis közjátékot azt mondja: " Nem megmondtam Pistikém, hogy nem kell mindent összetapogatni!"
A csaj pasijából és belőlem is olyan kacaj tört fel, azt hittem bepisilek. Ha valaki meséli is vicces, de így, hogy láttam, még most is röhögök... :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D"

 

 

Szerző: Dusé  2014.02.06. 13:09 Szólj hozzá!

Címkék: sztori funny

A bejegyzés trackback címe:

https://duse.blog.hu/api/trackback/id/tr315801525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása