Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

090609_boring.jpg

Kb. én is ennyire unatkozom. Lenne dolgom. Tanulni kéne, hoztam olvasni valót is, meg van a gépen film és zene is. De annyira rühellek kórházban lenni, hogy nem tudok mit kezdeni magammal.

Főleg, hogy folyton éhes vagyok, de nem ehetek. Kivizsgálás, 500 kcal meg némi torna.

A mozgás legalább jó, csak kéne valami, ami kirobbant a közönyből...

"Csak két láb kell. Két olyan erős láb, amit nem tudnak kirúgni alólad, vagy ha mégis, képes újra felkelni, lábra állni, lépni egyet, leporolni magát, és ezredszer is folytatni az útját. Akkor is, amikor újra meg újra elgáncsolják, akkor is, amikor már senki sincs ott, hogy támogassa. Ne akarj mást, csak ezt. Merd használni. Tudd, hogy elbír, hogy benne van a következő lépés. Hogy képes a folytatásra."

Oravecz Nóra

Szerző: Dusé  2013.11.19. 18:47 Szólj hozzá!

Címkék: unalom

A bejegyzés trackback címe:

https://duse.blog.hu/api/trackback/id/tr605644409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása