Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Minden nov.1-et ezzel a zenével kezdek. Idén sem lesz ez másként.

Vannak szokások, amiken sosem szabad változtatni - bármennyire is változik a világ.

"Mindenkinek szüksége van valakire... nem vagy egyedül..."

Ez mégis csak az emlékezés hónapja. A halottak napja kapcsán ilyenkor akarva-akaratlan is előjönnek bennünk azok az élethelyzetek, amikor valakit elveszítettünk - vagy így vagy úgy. De nincs is ezzel baj.

Tudjátok mit csinálok ilyenkor?!

Gyújtok egy gyertyát, veszek egy pohár finom bort és olyan zenéket hallgatokat, amiket azokkal az emberekkel tettem, akiket elvesztettem.

...és lefekvés előtt pedig megköszönöm Istennek, hogy ismerhettem őket...

Szerző: Dusé  2013.11.01. 08:50 Szólj hozzá!

Címkék: zene idézet lélek kedvenc remény múlt érzés szomorúság változások rég

A bejegyzés trackback címe:

https://duse.blog.hu/api/trackback/id/tr815608934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása