Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

"A szavak visszaverődnek az utcán
Az a tűz a szíved mélyén kicsapong
Biztos vagyok benne, hogy már tudtad az egészet
De soha nem kételkedtél
Nem hinném, hogy bárki úgy érez
Mint én most
 
És minden út, amit meg kell tennünk, kanyargós
És minden fény, ami vezet minket, megvakít
Olyan sok dolog van, és én
El akarom mondani neked
De nem tudom hogyan"

Szerző: Dusé  2013.10.20. 11:40 Szólj hozzá!

Címkék: zene szerelem barátság lélek remény vágy érzés változások neked

A bejegyzés trackback címe:

https://duse.blog.hu/api/trackback/id/tr215589272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása